Doprava, prevzatie tovaru
DOPRAVA (PREVZATIE) TOVARU
1. OSOBNÝ ODBER
- tovar bude rezervovaný na vybranej predajni, po pripravení vás kontaktujeme
- spracovanie a pripravenie objednávky k odberu potvrdíme SMS a emailom
2. KURIEROM
- doručenie do 24-48 hod. od naskladnenia (poistenie + opakované doručenie bez príplatku)
- adresa doručenia môže byť rozdielna ako fakturačná, tovar je možné doručiť aj do zamestnania resp. prevzatie je možné aj inou osobou ak nebudete zastihnuteľný v štandardnom čase doručovania (9:00-16:00)
- prepravné náklady kuriérom na dobierku po celej SR spolu 5 € s DPH
- prepravné náklady kuriérom pri úhrade prevodom po celej SR spolu 4 € s DPH
- spracovanie a expedovanie objednávky potvrdíme SMS a emailom
3. POŠTOU
- doručenie do 2-5 dní od potvrdenia prijatia úhrady
- pri doručení poštou je možná úhrada iba dopredu prevodom (dobierkou expedujeme iba kuriérom)
- poštou expedujeme iba listové zásielky 1. triedy t.j. iba malý tovar (max. 2kg, 29x20x5cm) v celkovej hodnote do 100 €, v prípade nesplnenia bude tovar expedovaný kuriérom
- prepravné náklady po celej SR spolu 3,50 € s DPH
- cenu za dopravu do ČR alebo zahraničia poskytne emailom
- spracovanie a expedovanie objednávky potvrdíme SMS a emailom
4. DOHODOU (doplnenie objednávky)
- v prípade doplnenia už existujúcej, ešte neexpedovanej objednávky vyberte dopravu dohodou a do poznámky uveďte číslo prvej objednávky, cena za dopravu bude počítaná iba 1x
PLATBA ZA TOVAR
1. PLATBA NA PREDAJNI
- úhrada hotovosťou alebo platobnou kartou na predajni pri prevzatí tovaru
2. PLATBA DOBIERKOU
- platba kuriérovi pri doručení tovaru
- tovar expedujeme na dobierku iba kuriérom
3. PLATBA PREVODOM
- úhrada bankovým prevodom na účet (nie šekom)
- tovar expedujeme štandardne až po potvrdení prijatia úhrady na účet
- platba je na základe faktúry doručenej e-mailom po potvrdení objednávky
- v prípade potvrdenej skladovej dostupnosti tovaru je možné faktúru vygenerovať obratom automaticky po odoslaní objednávky
- odporúčame úhradu cez TatraPay (TatraBanka) alebo SporoPay (Slovenská sporiteľňa) a potvrdenie o platbe bude automaticky zaznamenané obratom
POSTUP OBJEDNANIA TOVARU
1. Vyberte si tovar
Vyhľadaním alebo zvolením tovaru v kategóriách si vyberiete produkt, ktorý si chcete kúpiť. Kliknutím na názov tovaru alebo na obrázok sa zobrazia podorobné informácie. Detail tovaru obsahuje podrobné informácie a parametre tovaru.
2. Vloženie tovaru do košíka
Kliknutím na tlačidlo DO KOŠÍKA alebo na ikonu košíka vložíte 1 ks tovaru do nákupného košíka. Tovar tým vložíte nezáväzne do košíka, kedykoľvek ho potom môžete odstrániť. Jednotlivé položky a počty kusov je možné zmeniť aj po pridaní do košíka.
3. Nákupný košík - tovar, vyber dopravy a úhrady
Obsah nákupného košíka sa zobrazí po kliknutím na odkaz zobraziť košík v pravom hornom menu. Do nákupného košíka je možné pridávať ľubovoľný počet položiek. Jednotlivé položky je možne z nákupného košíka odstrániť (kliknutím na [x] vymazať) alebo meniť počet (zadaním iného počtu v košíku a kliknutím na prepočítať počet po zmene).
- doprava tovaru - kliknutím upresnite dopravu tovaru
- formu úhrady tovaru - kliknutím upresnite spôsob platby za tovar
- pokračujte kliknutím dole na tlačidlo vytvoriť objednávku
4. Nákupný košík - kontaktné údaje
Uveďte kontaktné a fakturačné údaj, pri expedovaní objednávky je nutné vyplniť všetky požadované údaje. V prípade fakturovania na firmu uveďte aj názov firmy, IČO prípadne DIČ. Ak ste v minulosti urobili registráciu stačí sa prihlásiť a údaje budú vyplnené automaticky (registrácia pre koncových zákazníkov nie je povinná).
- v prípade osobného odberu stačí uviesť priezvisko a kontaktný telefón (mobil) pre potvrdenie SMS
- ak chcete dostať kópiu objednávky a písomne informácie o stave spracovania je nutné zadať aj emailovú adresu, pri úhrade prevodom je nutné zadať email pre dodatočné doručenie proforma faktúry
- pri expedícií tovaru dôkladne skontrolujte zadané údaje, faktúra bude vystavená automaticky na základe zadaných údajov, dodatočná zmena fakturačných údajov po zaúčtovaní nie je možná
- adresa doručenia tovaru - kliknutím potvrďte adresu doručenia, ak sa adresa doručenia odlišuje od fakturačnej adresy po kliknutí na rozdielna adresa doručenia pribudnú kolónky na upresnenie adresy doručenia
- poznámka k doručeniu - v prípade potreby zadajte poznámku k doručeniu tovaru (nepovinné)
- pokračujte kliknutím dole na tlačidlo pozrieť pred odoslaním
5. Nákupný košík - potvrdenie
Pred odoslaním skontrolujte zadané údaje, počet a typ vybraného tovaru. V prípade zmeny alebo doplnenia kliknite na opraviť objednávku a zadane údaje v nákupnom košíku bude možne zmeniť (pôvodne zadané údaje ostanú pred vyplnené)
- objednávku potvrdíte kliknutím na tlačidlo odoslať objednávku s povinnosťou platby
- po úspešnom odoslaní bude objednávke priradene ID číslo, v prípade zadania správneho emailu dostanete obratom automaticky kópiu objednávky
- následne vás bude predajca informovať SMS a emailom o spracovaní objednávky a expedovaní resp. pripravení objednávky k odberu
INFORMÁCIE O STAVE SPRACOVANIA OBJEDNÁVKY
Úspešne odoslanú objednávku evidujeme pod prideleným identifikačným číslom, preto pri komunikácie prosíme vždy uvádzať pridelené číslo objednávky. O spracovaní objednávky informujeme emailom, SMS správou alebo priamo na webstránke na základe vygenerovaného odkazu zaslaného emailom.
1. Automatické potvrdenie odoslania objednávky
- po úspešnom odoslaní bude objednávke priradene ID číslo, v prípade zadania správneho emailu dostanete obratom automaticky kópiu objednávky
2. Potvrdenie spracovania objednávky predajcom
- počas pracovnej doby dostanete potvrdenie o spracovaní objednávky SMS a emailom s informáciou o naskladnení tovaru, zároveň dostanete odkaz na webovú stránku s možnosťou on-line sledovania spracovanie objednávky po jednotlivých položkách
- pri úhrade prevodom dostanete emailom odkaz na proforma faktúru a taktiež odoslanie proforma faktúry potvrdíme SMS (pri potvrdenej skladovej dostupnosti je možne proforma faktúru vygenerovať aj automaticky po odoslaní objednávky)
3. Potvrdenie expedície
- expedíciu tovaru potvrdíme emailom a SMS správou
- pri doručení kuriérom zároveň dostanete kópiu odkazu na webovú stránku s možnosťou on-line sledovania stavu expedovania objednávky:
- vyzdvihnutie zásielky z nášho skladu na prepravu kamiónom (pracovné dni od 15:00 - 17:00)
- doručenie zásielky kamiónom do miestneho najbližšieho depa
- naloženie zásielky lokálnym kuriérom z miestneho depa pre doručenie na miesto určenia
- pri neúspešnom doručení je zásielka opakovane doručená nasledujúci pracovný deň
Spolu s tovarom zároveň dostanete originál faktúru (účtovný doklad), ktorá slúži aj ako záručný list. Pri úhrade dobierkou kuriér vystaví pokladničný doklad. Pri osobnom odbere predajca vystaví pokladničný doklad alebo faktúru.