Doprava, prevzatie tovaru

DOPRAVA (PREVZATIE) TOVARU

1. OSOBNÝ ODBER

  • tovar bude rezervovaný na vybranej predajni, po pripravení vás kontaktujeme
  • spracovanie a pripravenie objednávky k odberu potvrdíme SMS a emailom

2. KURIEROM

  • doručenie do 24-48 hod. od naskladnenia (poistenie + opakované doručenie bez príplatku)
  • adresa doručenia môže byť rozdielna ako fakturačná, tovar je možné doručiť aj do zamestnania resp. prevzatie je možné aj inou osobou ak nebudete zastihnuteľný v štandardnom čase doručovania (9:00-16:00)
  • prepravné náklady kuriérom na dobierku po celej SR spolu 5 € s DPH
  • prepravné náklady kuriérom pri úhrade prevodom po celej SR spolu 4 € s DPH
  • spracovanie a expedovanie objednávky potvrdíme SMS a emailom

3. POŠTOU

  • doručenie do 2-5 dní od potvrdenia prijatia úhrady
  • pri doručení poštou je možná úhrada iba dopredu prevodom (dobierkou expedujeme iba kuriérom)
  • poštou expedujeme iba listové zásielky 1. triedy t.j. iba malý tovar (max. 2kg, 29x20x5cm) v celkovej hodnote do 100 €, v prípade nesplnenia bude tovar expedovaný kuriérom
  • prepravné náklady po celej SR spolu 3,50 € s DPH
  • cenu za dopravu do ČR alebo zahraničia poskytne emailom
  • spracovanie a expedovanie objednávky potvrdíme SMS a emailom

4. DOHODOU (doplnenie objednávky)

  • v prípade doplnenia už existujúcej, ešte neexpedovanej objednávky vyberte dopravu dohodou a do poznámky uveďte číslo prvej objednávky, cena za dopravu bude počítaná iba 1x

 

PLATBA ZA TOVAR

1. PLATBA NA PREDAJNI

  • úhrada hotovosťou alebo platobnou kartou na predajni pri prevzatí tovaru

2. PLATBA DOBIERKOU

  • platba kuriérovi pri doručení tovaru
  • tovar expedujeme na dobierku iba kuriérom

3. PLATBA PREVODOM

  • úhrada bankovým prevodom na účet (nie šekom)
  • tovar expedujeme štandardne až po potvrdení prijatia úhrady na účet
  • platba je na základe faktúry doručenej e-mailom po potvrdení objednávky
  • v prípade potvrdenej skladovej dostupnosti tovaru je možné faktúru vygenerovať obratom automaticky po odoslaní objednávky
  • odporúčame úhradu cez TatraPay (TatraBanka) alebo SporoPay (Slovenská sporiteľňa) a potvrdenie o platbe bude automaticky zaznamenané obratom


POSTUP OBJEDNANIA TOVARU

1. Vyberte si tovar

Vyhľadaním alebo zvolením tovaru v kategóriách si vyberiete produkt, ktorý si chcete kúpiť. Kliknutím na názov tovaru alebo na obrázok sa zobrazia podorobné informácie. Detail tovaru obsahuje podrobné informácie a parametre tovaru.

2. Vloženie tovaru do košíka

Kliknutím na tlačidlo DO KOŠÍKA alebo na ikonu košíka vložíte 1 ks tovaru do nákupného košíka. Tovar tým vložíte nezáväzne do košíka, kedykoľvek ho potom môžete odstrániť. Jednotlivé položky a počty kusov je možné zmeniť aj po pridaní do košíka.

3. Nákupný košík - tovar, vyber dopravy a úhrady 

Obsah nákupného košíka sa zobrazí po kliknutím na odkaz zobraziť košík v pravom hornom menu. Do nákupného košíka je možné pridávať ľubovoľný počet položiek. Jednotlivé položky je možne z nákupného košíka odstrániť (kliknutím na [x] vymazať) alebo meniť počet (zadaním iného počtu v košíku a kliknutím na prepočítať počet po zmene).

  • doprava tovaru - kliknutím upresnite dopravu tovaru
  • formu úhrady tovaru - kliknutím upresnite spôsob platby za tovar
  • pokračujte kliknutím dole na tlačidlo vytvoriť objednávku

4. Nákupný košík - kontaktné údaje

Uveďte kontaktné a fakturačné údaj, pri expedovaní objednávky je nutné vyplniť všetky požadované údaje. V prípade fakturovania na firmu uveďte aj názov firmy, IČO prípadne DIČ. Ak ste v minulosti urobili registráciu stačí sa prihlásiť a údaje budú vyplnené automaticky (registrácia pre koncových zákazníkov nie je povinná).

  • v prípade osobného odberu stačí uviesť priezvisko a kontaktný telefón (mobil) pre potvrdenie SMS
  • ak chcete dostať kópiu objednávky a písomne informácie o stave spracovania je nutné zadať aj emailovú adresu, pri úhrade prevodom je nutné zadať email pre dodatočné doručenie proforma faktúry
  • pri expedícií tovaru dôkladne skontrolujte zadané údaje, faktúra bude vystavená automaticky na základe zadaných údajov, dodatočná zmena fakturačných údajov po zaúčtovaní nie je možná
  • adresa doručenia tovaru - kliknutím potvrďte adresu doručenia, ak sa adresa doručenia odlišuje od fakturačnej adresy po kliknutí na rozdielna adresa doručenia pribudnú kolónky na upresnenie adresy doručenia
  • poznámka k doručeniu - v prípade potreby zadajte poznámku k doručeniu tovaru (nepovinné)
  • pokračujte kliknutím dole na tlačidlo pozrieť pred odoslaním

5. Nákupný košík - potvrdenie

Pred odoslaním skontrolujte zadané údaje, počet a typ vybraného tovaru. V prípade zmeny alebo doplnenia kliknite na opraviť objednávku a zadane údaje v nákupnom košíku bude možne zmeniť (pôvodne zadané údaje ostanú pred vyplnené)

  • objednávku potvrdíte kliknutím na tlačidlo odoslať objednávku s povinnosťou platby
  • po úspešnom odoslaní bude objednávke priradene ID číslo, v prípade zadania správneho emailu dostanete obratom automaticky kópiu objednávky
  • následne vás bude predajca informovať SMS a emailom o spracovaní objednávky a expedovaní resp. pripravení objednávky k odberu

INFORMÁCIE O STAVE SPRACOVANIA OBJEDNÁVKY

Úspešne odoslanú objednávku evidujeme pod prideleným identifikačným číslom, preto pri komunikácie prosíme vždy uvádzať pridelené číslo objednávky. O spracovaní objednávky informujeme emailom, SMS správou alebo priamo na webstránke na základe vygenerovaného odkazu zaslaného emailom.

1. Automatické potvrdenie odoslania objednávky

  • po úspešnom odoslaní bude objednávke priradene ID číslo, v prípade zadania správneho emailu dostanete obratom automaticky kópiu objednávky

2. Potvrdenie spracovania objednávky predajcom

  • počas pracovnej doby dostanete potvrdenie o spracovaní objednávky SMS a emailom s informáciou o naskladnení tovaru, zároveň dostanete odkaz na webovú stránku s možnosťou on-line sledovania spracovanie objednávky po jednotlivých položkách
  • pri úhrade prevodom dostanete emailom odkaz na proforma faktúru a taktiež odoslanie proforma faktúry potvrdíme SMS (pri potvrdenej skladovej dostupnosti je možne proforma faktúru vygenerovať aj automaticky po odoslaní objednávky)

3. Potvrdenie expedície

  • expedíciu tovaru potvrdíme emailom a SMS správou
  • pri doručení kuriérom zároveň dostanete kópiu odkazu na webovú stránku s možnosťou on-line sledovania stavu expedovania objednávky:
  1. vyzdvihnutie zásielky z nášho skladu na prepravu kamiónom (pracovné dni od 15:00 - 17:00)
  2. doručenie zásielky kamiónom do miestneho najbližšieho depa
  3. naloženie zásielky lokálnym kuriérom z miestneho depa pre doručenie na miesto určenia
  4. pri neúspešnom doručení je zásielka opakovane doručená nasledujúci pracovný deň

Spolu s tovarom zároveň dostanete originál faktúru (účtovný doklad), ktorá slúži aj ako záručný list. Pri úhrade dobierkou kuriér vystaví pokladničný doklad. Pri osobnom odbere predajca vystaví pokladničný doklad alebo faktúru.